PODSTAWA PRAWNA:

  • ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 18 stycznia 2017 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych
  • Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)
  • Statut Szkoły
  • Wewnątrzszkolny System Oceniania.

Informacja o prowadzonych w szkole rejestrach, ewidencjach i archiwach:

Rejestry:

  • Rejestr pieczątek i pieczęci
  • Rejestr legitymacji szkolnych i pracowniczych
  • Rejestr wydanych świadectw szkolnych
  • Rejestr wypadków uczniów
  • Rejestr pracowników
  • Rejestr akt i zaświadczeń - awans zawodowy nauczyciel
  • Rejestr zarządzeń wewnętrznych
  • Protokoły Rad Pedagogicznych, Rady Rodziców
  • Księga druków ścisłego zarachowania

Ewidencje:

  • Ewidencja zastępstw
  • Ewidencja dokumentacji szkolnej
  • Ewidencja czasu pracy
  • Księgi inwentarzowe
  • Ewidencja akt osobowych pracowników
  • Księga uczniów

Archiwa / pomieszczenie archiwalne/:

  • Akta osobowe i dokumentacja płacowa
  • Dowody księgowe
  • Dokumentacja szkoły

Osoba starająca się o wgląd do dokumentów powinna złożyć podanie w sekretariacie szkoły.

Nauczyciele i pracownicy szkoły mogą ustnie zgłosić prośbę o wgląd na miejscu do dokumentów dotyczących spraw osobistych lub szkolnych z zachowaniem Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.