PODSTAWA PRAWNA:
- ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 18 stycznia 2017 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)
- Statut Szkoły
- Wewnątrzszkolny System Oceniania.
Informacja o prowadzonych w szkole rejestrach, ewidencjach i archiwach:
Rejestry:
- Rejestr pieczątek i pieczęci
- Rejestr legitymacji szkolnych i pracowniczych
- Rejestr wydanych świadectw szkolnych
- Rejestr wypadków uczniów
- Rejestr pracowników
- Rejestr akt i zaświadczeń - awans zawodowy nauczyciel
- Rejestr zarządzeń wewnętrznych
- Protokoły Rad Pedagogicznych, Rady Rodziców
- Księga druków ścisłego zarachowania
Ewidencje:
- Ewidencja zastępstw
- Ewidencja dokumentacji szkolnej
- Ewidencja czasu pracy
- Księgi inwentarzowe
- Ewidencja akt osobowych pracowników
- Księga uczniów
Archiwa / pomieszczenie archiwalne/:
- Akta osobowe i dokumentacja płacowa
- Dowody księgowe
- Dokumentacja szkoły
Osoba starająca się o wgląd do dokumentów powinna złożyć podanie w sekretariacie szkoły.
Nauczyciele i pracownicy szkoły mogą ustnie zgłosić prośbę o wgląd na miejscu do dokumentów dotyczących spraw osobistych lub szkolnych z zachowaniem Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.