- Szczegóły
- Udostępniony przez: PAULINA SZAFARZ
- Wytworzony przez: PAULINA SZAFARZ (DYREKTOR SZKOŁY)
- Nadrzędna kategoria: Menu Przedmiotowe
- Kategoria: Sprawozdania finansowe
- Odsłony: 15
Dyrektor Zespołu Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym, w którym w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oferty mogą składać wszyscy zainteresowani Wykonawcy, a następnie Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
Przedmiot zamówienia realizowany jest z dofinansowania ze środków PFRON w ramach programu „Dostępna przestrzeń”
projektu pod nazwą: „Dostępny plac zabaw przy ZSS w Aleksandrowie Łódzkim”, poniżej strona prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-348e8570-c405-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Paulina Szafarz
- Wytworzony przez: Administrator (Dyrektor)
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Kategoria: Wszczęcie postępowania
- Odsłony: 91
- Szczegóły
- Udostępniony przez: PAULINA SZAFARZ
- Wytworzony przez: PAULINA SZAFARZ (DYREKTOR SZKOŁY)
- Nadrzędna kategoria: Menu Przedmiotowe
- Kategoria: Sprawozdania finansowe
- Odsłony: 252
- Szczegóły
- Udostępniony przez: PAULINA SZAFARZ
- Wytworzony przez: PAULINA SZAFARZ (DYREKTOR SZKOŁY)
- Nadrzędna kategoria: Menu Przedmiotowe
- Kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 95
Sprawy dotyczące ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego reguluje ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz. U. z 2021 r. poz. 1641)
Zgodnie z art. 2 pkt 8 ustawy z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, przez informację sektora publicznego należy rozumieć każdą treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu zobowiązanego, o których mowa w art. 3 ustawy, tj. m.in. jednostek sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 305, 1236 i 1535)
Przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej informacji sektora publicznego, w celach komercyjnych lub niekomercyjnych innych niż pierwotny publiczny cel, dla którego informacja została wytworzona.
Ponownym wykorzystywaniem w rozumieniu ustawy nie jest udostępnianie lub przekazanie informacji sektora publicznego przez podmiot wykonujący zadania publiczne innemu podmiotowi wykonującemu zadania publiczne wyłącznie w celu realizacji takich zadań.
Wniosek o ponowne wykorzystywanie, zwany dalej „wnioskiem”, wnosi się do podmiotu zobowiązanego w przypadkach, gdy informacje sektora publicznego:
- nie są udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej lub w portalu danych;
- są udostępniane w innym systemie teleinformatycznym niż określony w pkt 1 i nie zostały określone warunki ponownego wykorzystywania lub opłaty za ponowne wykorzystywanie albo nie poinformowano o braku takich warunków lub opłat;
- będą wykorzystywane na warunkach innych niż zostały dla tych informacji określone;
- są udostępniane lub zostały przekazane na podstawie innych ustaw określających zasady i tryb dostępu do informacji będących informacjami sektora publicznego.
Wniosek może dotyczyć umożliwienia ponownego wykorzystywania, w sposób stały i bezpośredni w czasie rzeczywistym, informacji sektora publicznego gromadzonych i przechowywanych w systemie teleinformatycznym podmiotu zobowiązanego.
Wniosek powinien zawierać w szczególności następujące informacje:
- nazwę podmiotu zobowiązanego;
- informacje o wnioskodawcy, w tym imię i nazwisko albo nazwę oraz adres umożliwiający dostarczenie odpowiedzi do wnioskodawcy albo pełnomocnika tego wnioskodawcy w sposób lub w formie wskazanych we wniosku;
- wskazanie informacji sektora publicznego, które będą ponownie wykorzystywane, a jeżeli są już udostępniane lub zostały przekazane, warunki ponownego wykorzystywania, na jakich mają być ponownie wykorzystywane, oraz źródło udostępniania lub przekazania;
- wskazanie celu ponownego wykorzystywania, w tym określenie rodzaju działalności, w której informacje sektora publicznego będą ponownie wykorzystywane, w szczególności wskazanie dóbr, produktów lub usług;
- wskazanie formy przygotowania informacji sektora publicznego, a w przypadku postaci elektronicznej – także wskazanie formatu danych;
- wskazanie:
a) sposobu przekazania informacji sektora publicznego, o ile nie są udostępniane lub nie zostały przekazane w inny sposób, albo
b) sposobu i okresu dostępu do informacji gromadzonych i przechowywanych w systemie teleinformatycznym, o którym mowa w ust. 2.
W przypadku niespełnienia warunków formalnych wniosku wzywa się wnioskodawcę do usunięcia braków formalnych, wraz z pouczeniem, że ich nieusunięcie w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania.
Złożenie wniosku
Wniosek o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego może być złożony:
- elektronicznie – na adres email Administratora:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- elektronicznie – za pośrednictwem platformy ePUAP
- listownie na adres:ul. Franciszkańska 14/16, 95-070 Aleksandrów Łódzki
Warunki ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego obejmują:
- Obowiązek poinformowania o źródle pochodzenia, czasie wytworzenia i pozyskania informacji od Administratora.
- Obowiązek poinformowania o przetworzeniu informacji ponownie wykorzystywanej.
WAŻNE
Administrator:
- może przedstawić wnioskodawcy ofertę określającą warunki ponownego wykorzystywania żądanych informacji oraz wysokość opłaty z tym związanej,
- może również określić dodatkowe warunki, jeśli ponowne wykorzystywanie dotyczy informacji sektora publicznego spełniającej cechy utworu lub przedmiotu praw pokrewnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 1191) lub stanowiących bazę danych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych (Dz. U. z 2001 r. Nr 128, poz. 1402), do których przysługują mu autorskie prawa majątkowe lub prawa pokrewne,
- nie ponosi odpowiedzialności za dalsze udostępnianie lub ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznegoprzez podmioty powtórnie je wykorzystujące z naruszeniem przepisów regulujących ochronę tych informacji.
Terminy
Udostępnienie informacji następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku.
Jeżeli informacja nie może być udostępniona w ww. terminie wnioskodawca zostaje poinformowany o powodach opóźnienia i terminie udzielenia odpowiedzi. Termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od daty wpływu wniosku do Administratora.
Opłaty
Informacje sektora publicznego są udostępniane w celu ich ponownego wykorzystywania bezpłatnie.
Można nałożyć opłatę za ich ponowne wykorzystywanie jeżeli przygotowanie lub przekazanie informacji w sposób lub w formie wskazanych we wniosku wymaga poniesienia dodatkowych kosztów.
Opłaty są ustalane indywidualnie dla każdego wniosku.
Ograniczenia
Prawo do ponownego wykorzystywania podlega ograniczeniu m.in. w zakresie i na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie innych tajemnic ustawowo chronionych; ze względu na prywatność osoby fizycznej lub tajemnicę przedsiębiorcy - ograniczenie to nie dotyczy informacji o osobach pełniących funkcje publiczne, mających związek z pełnieniem tych funkcji, w tym o warunkach powierzenia i wykonywania funkcji, oraz przypadku gdy osoba fizyczna lub przedsiębiorca rezygnują z przysługującego im prawa; w zakresie informacji będących informacjami sektora publicznego, do których dostęp jest ograniczony na podstawie innych ustaw; w zakresie informacji sektora publicznego, których wytwarzanie przez podmioty zobowiązane nie należy do zakresu ich zadań publicznych określonych prawem.”
Informacja administratoradotycząca sytuacji ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego
- Administratorem Danych Osobowych jestZespół Szkół Specjalnych im. Stefana Kopcińskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Inspektor ochrony danych osobowych - Pan Mariusz Stasiak vel Stasek, email:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Cel przetwarzania - rozpatrzenie wniosku o udostępnienie do ponownego wykorzystania informacji sektora publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, to jest do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z ustawą z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz. U. z 2019 r. poz. 1446 ze zm.).
- Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane - podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, w szczególności Pani/Pana imię i nazwisko, stanowią informację publiczną i mogą być udostępniane w trybie przewidzianym ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429 ze zm.).
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej ani nie będą podlegały automatycznemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu
- Okres przechowywania - dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat po zakończeniu obsługi wniosku i wydaniu danych lub decyzji odmownej.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora danych osobowych dostępu do danych osobowych, ich sprostowania,ich przenoszenia, ograniczenia ich przetwarzania lub ich usunięcia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
- Przysługuje Pani/Panu również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem wyżej wymienionych danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowychna adres: ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a odmowa ich podania uniemożliwi rozpatrzenie wniosku.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Agnieszka Przybylak
- Wytworzony przez: Agnieszka Przybylak (Sekretarz Szkoły)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Menu Przedmiotowe
- Odsłony: 2786
Podkategorie
Szablony artykułów Liczba artykułów: 4
Biuletyn Informacji Publicznej Liczba artykułów: 31
Menu podmiotowe Liczba artykułów: 11
Na tej stronie znajdują się skróty do działów o aktach prawnych regulujących podstawy działania Naszej Instytucji.
Status prawny Liczba artykułów: 1
Organizacja Liczba artykułów: 2
Organy Szkoły Liczba artykułów: 4
Pracownicy niepedagogiczni Liczba artykułów: 2
Pracownicy administracji Liczba artykułów: 1
Redaktor Liczba artykułów: 1
Instrukcja korzystania z BIP Liczba artykułów: 1
Menu Przedmiotowe Liczba artykułów: 19
Podstawy prawne funkcjonowania szkoły Liczba artykułów: 1
Zarządzenia dyrektora Liczba artykułów: 1
Sposób rozpatrywania spraw i wniosków Liczba artykułów: 1
Zasady naboru do szkoły Liczba artykułów: 1
Zamówienia publiczne Liczba artykułów: 1
Rekrutacja pracowników Liczba artykułów: 1
Kontrola i wystąpienia Liczba artykułów: 2
Rejestry i ewidencje Liczba artykułów: 1
Sprawozdania finansowe Liczba artykułów: 6
Zasady udostępniania informacji publicznej Liczba artykułów: 1
Inspektor Ochrony Danych Osobowych Liczba artykułów: 1
ePUAP Liczba artykułów: 1
Ogłoszenia Liczba artykułów: 1
W tym dziale znajdą Państwo zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń Naszej Instytucji w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .
Zamówienia publiczne Liczba artykułów: 1
Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.
Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)
Wszczęcie postępowania Liczba artykułów: 1
Zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, publikujemy w tym dziale ogłoszenia o wszczęciu postepowań.
Praca w Naszej Instytucji Liczba artykułów: 0
Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do Naszej Instytucji.